پرده دوزی و پرده فروشی سعادت آباد همراه با طراحی و نصب ارزان در منطقه 2 تهران

بهترین پرده دوزی سعادت آباد

پرده دوزی و پرده فروشی سعادت آباد همراه با طراحی و نصب ارزان در منطقه 2 تهران

سعادت آباد بهترین محله منطقه 2 و یکی از بهترین مناطق غرب و شمال تهران است و پرده دوزی سعادت آباد مهمترین مرکز تولیدی جهت سفارش و دوخت انواع پرده با جدیدترین مدل ها و بهترین کیفیت و قیمت وارزان می باشد.

پرده چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

پَرده جسم و بافت یا هاله ای است، نرمش پذیر که به عنوان حایل و فاصله‌ ی بین دو جسم قرار می‌گیرد. و محصولی که به عنوان یکی از وسایل و تجهیزات فضاهای داخلی منزل و ساختمان از آن به صورت عمومی یاد می کنیم ، در واقع محصول و وسیله ایست که تاریخچه آن را به حدود 2000 سال پیش (از قرن دوم میلادی) تخمین زده اند.

امروزه اهمیت این وسیله بعنوان یکی از اسباب و وسای منزل از اهمیت زیادی برخوردار گشته است. از این حیث که این وسیله معمولا بر روی پنجره ها و یا در مجاورت درب های ساختمان قرار گرفته است و به محض ورود افراد به هر منزل و فضای ساختمانی از اولین مواردی است که به چشم می خورد و البته زیبایی و کارایی که می تواند در آن محدوده برای بیننده ایجاد کند می تواند بسیار مهم جلوه گر نماید.

 

سالهاست که بهترین محصولات پرده ای سعادت آباد را ارائه نموده ایم

 

از انواع پرده هایی که در این زمینه با ساکنین خوب سعادت آباد ارائه داده و می دهیم عبارتند از:

  • پرده زبرا

  • پرده شید (شامل اسکرین و بلک اوت و لومینا)

  • پرده کرکره

  • پرده پانچ

  • پرده سبز

  • و همچنین انواع پرده های پارچه ای کلاسیک و نوکلاسیک و مدرن  ، شامل : پرده های رومن ، بندینکی ، پارچه ای با آستر و بدون آستر ، پرده رافل ، رانر.

دوخت و فروش انواع پرده ها در سعادت آباد

اهمیت پرده و کاربرد آن برای اهالی منطقه سعادت آباد تهران چیست؟

بنابر اهمیت موضوع پرده در منزل می توان به موارد زیر در مورد اهمیت پرده اشاره نمود.

یک پرده نقش ویژه ای در طراحی و نمای ظاهری منزل ایفا نماید.

از طرفی علاوه بر نقش ظاهری پرده ها، یک پرده می تواند اهمیت زیادی در روحیات و وضعیت روانی – بصری ساکنین آپارتمانی سعادت آباد دارد. یعنی در ابعاد روانشناسی نوع چینش و ظاهر پرده ها می تواند در میزان رضایت و جلب آرامش و دوست داشتن فضای داخلی برای ساکنان منزل و حتی مهمانان موثر است. البته این را نباید از قلم انداخت که :

تغییر مکان قاب عکس‌ها، فرش‌ها و حتی فرم و حالت برخی پرده‌های بزرگ نیز می‌تواند نتایج قابل قبولی به همراه داشته باشد.

پیداست که خود پرده چه اهمیت بزرگ و فراوانی در پی دارد و از سویی معمولا زمانی که برای روزها و ماه ها و سال ها از یک نوع و ظاهر پرده های زیبا در مقابل چشمانمان استفاده می نماییم ، در مقابل به مرور این شرایط به لحاظ ظاهری و وروانشناسی می تواند موجب کسلی و یکنواختی بیش از حد ساکنان آنجا گردد. لذا ما پیشنهاد می کنیم که حداقل برای هر یکی دو سال یک بار پرده های زیبای قدیمی منزل خود را تعویض و تغییر دهید تا موجب نشاط و جذابیت محل زندگی شما شود.

ما می دانیم که منطقه سعادت آباد ، بعنوان یکی از بهترین مناطق خوب تهران مطرح است و دارای آپارتمان های بسیار خوش نقشه و زیبا و لوکس می باشد و حیف است که چنین فضایی خالی از انواع پرده های زیبا و لوکس پرده دوزی باشد. شما می توانید هم پرده های منازلتان در سعادت آباد را نوسازی نمایید و بعلاوه همچنین از آخرین مدل های روز و تکنولوژیک صنعت بین المللی و البته بومی پرده ها در محل سکونت خود استفاده نمایید.

از آن جمله می توانیم به پرده های کرکره ای و پرده شید ها و پرده های هوشمند شرکت پرده دوز اشاره نماییم و آنها را به شما پیشنهاد دهیم.

بهترین پرده کرکره ، پرده شید و موتور پرده های هوشمند سعادت آباد را با بهترین قیمت و کیفیت برند جهانی از ما بخواهید!

علت این موضوع میزان کارایی و راحت تر کردن کارایی پرده های قدیمی البته در متدهای جدید است. معمولا با یک ریموت و یا بطور اتوماتیک هم ظاهر پرده ها را تغییر می دهید و هم برای فضای داخلی منزل میزان نور و امکان کارایی بیشتر و حتی بر دمای محیطی موثر واقع می شوید. لطفا جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره و استعلام بهترین انواع پرده از طریق شماره هاای زیر با ما تماس بگیرید:

۰۲۱۲۲۶۹۴۰۸۴

۰۹۱۲۵۰۳۹۰۰۳

پرده سعادت آباد

لوکیشن و آدرس شرکت بزرگ دوخت پرده دوزی سعادت آباد 

همچنین ببینید >> پرده فروشی فلورانس

× واتساپ؟!